Smickrad på gränsen till mallig

Detta inlägg tillägnas med oklädsam stolthet Marie och dotter som tydligen följer min blogg. Som om det inte var nog smickrande att bli nämnd i samma sammanhang som några av mästarna i vår sektor så skriver Marie skriver själv om bloggen: "...Italiadabere - som skriver om Italien fràn ett humorisktiskt perspektiv." Marie, du är idag min hedersgäst här på bloggen och jag hoppas att både du och din dotter ska trivas här även i fortsättningen.

Annars? Imorgon arla som sjutton bär det av till bergen. Vilket berg då? kanske ni undrar. Ja se, det är inte så noga med det här i Italien. Vi håller inte på och knusslar med detaljer när det gäller berg, stränder eller växter heller för den delen. Det blir mest att man åker in montagna eller al mare. Kanske att man stöter på något albero eller någon pianta på vägen. Lite generellt sådar.

Italiadabere önskar alla, men allra mest Marie och dotter, en riktigt härlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Miranda

ÅHHHH!!!! Såg du vad hon skrev om mig då?? Shitt jag är kär i Marie och dotter :) :)

2009-12-06 @ 20:36:31
URL: http://mirandasminut.blogspot.com
Postat av: Johanna Siljehagen

Hoj! Såg detta först nu. Blev hur rörd som helst! Och tack för dina ord...."mästare i detta sammanhang". Då ska jag sluta läsa bloggar för idag och ta min an Sicilien resten av eftermiddagen. :=)) Made my day! GLA*D!

2009-12-09 @ 15:53:33
URL: http://www.vardagpasicilien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0