Rino - un pezzo della storia

Här kommer lite italiensk progg lagom till kaffet. Kan man ju tycka vad man vill om men jag har alltid varit svag för den här biten sen en person dedikerade den till mig och jag smälte som en piggelin i solsken. Till en början lyssnade jag bara smickrat på refrängen men som sagt i rubriken så handlar den egentligen om Italiens historia. Lite mer substans än Eros alltså om det nu är det man är ute efter. Om man inte gillar gubbrock eller inte förstår vad texten handlar om kan man titta på de pedagogiska bilderna.

Håll till godo. A()IDA


Kommentarer
Postat av: Alessandro

Rino Gaetano är underbar, jag älskar hans låter, bra : )

2009-11-09 @ 15:22:43
URL: http://www.gattosolitario.splinder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0