Hur man slaktar en låt

Kåvern är gjord av den okrönte kungen av rock, Vasco Rossi, praktiserande sedan 60-talet och för vissa symbolen för italienarnas älskade "trasgressivitet". Jag har sett honom live på ett smockat San Siro och jag kan väl personligen säga att han har (haft?) en viss karisma och har skapat ett och annat guldkorn. Det här.. det smärtar i själen.



Kunde inte hitta en version av den officiella videon som gick att lägga upp här tyvärr, då Eleonora Abbagnato som dansar kan vara det enda som lindrar smärtan lite.

För er som undrar, här är orignalet.



Varför? Perché?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Helt fruktansvärt, tack för det! Speciellt det brinnande hjärtat tyckte jag hade något diaboliskt över sig. Kul.

2009-12-17 @ 13:40:57
Postat av: Mirre

hmm.. alltså jag älskar ju radiohead och creep-låten. Så nr jag hörde vasco rossi på radion trodde jag att det var den låten som kom - och sen, vasco rossi? jag bara WTF?? well, den suger ju inte, men man väntar på ett klimax som ALDRIG kommer..

2009-12-18 @ 10:21:55
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0